Sunday, March 18, 2012

Anjing menyalak bukit, hingga lidah terjeler ketanah, bukit tak kan runtuh........

Dulu Wak pernah kagum dengan si Nelson Mandela tu. Dia memperjuangkan hak2 asasi orang kulit hitam di Afrika Selatan. Akhir nye dia berjaya setelah di penjarakan hampir 30 tahun lame nye. Bagi DSAI ni Wak tidak lah mahu sama kan perjuangan nye dengan Nelsen Mandela. Perjuangan DSAI sangat berbeza, tapi yang Wak mahu sebutkan ialah azap sensara yang mereka terima tu hampir2 same, itu aje.

Mungkin ramai yang anti DSAI tidak bersetuju sama sekali dengan pendapat Wak, itu terpulang lah kepada tanggapan masing2. Sebenar nye Wak bukan lah penyokong atau peminat DSAI. Wak cume berdiri di sini sebagai pemerhati sahaja.

Wak perhatikan bahawa DSAI ni semakin di hentem ianya semakin menjadi popular. Gerap keperpularan tidak pernah menurun bah kan ianya semakin bertambah. Sebagai bukti, Wak perhatikan setiap ceramah2 yang dia berceramah boleh di katakan full house saje. Itu setelah mendapat gangguan oleh berbagai2 pehak.

Nampak nye, ape cara juge yang di lakukan oleh pencacai2 UMNO untuk menjatuhkan nye telah gagal. VDO lucah yang di unsung kesane kemari oleh pencacai2 UMNO ini juga telah gagal untuk bikin penyokong2 DSAI berpaling tadah. Wak sendiri pun masih lagi ragu2 tentang VDO lucah UMNO itu.

Di Zaman serda morden dan teknologi yang cangeh ni mana de orang bikin VDO hitam putih lagi, berkenaan dengen wajah yang 'mirip' DSAI tu tidak peliek, kerana memang ramai yang ada mirip wajah di dunia ni. Padangan Wak ada juge seorang yang bikin VDO tu yang muke nye juge mirip2 macam dalam VDO yang mereka telah tonjolkan tu.

Segala perbuatan  sia2 pencacai2 UMNO ni Wak anggap kan ianye seperti anjing menyalak bukit sahaja.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-