Tuesday, February 12, 2013

Amaran kepade pemimpin2 dan pencacai2 UMNO ................



Jika pertanyaan "Are you ready for BN?" mendapat jawapan "Yes" sudah pasti PM akan mengumumkan pembubaran parlimen dengan serte merte. Dua jute USD telah di laburkan, malang sungguh nasib BN, harapan menawan P Pinang hancur berkecai.

PM Datuk Seri Najib telah membuat perhitungan yang salah apable bertanyakan 'Are you ready for BN?' dalam kubu kuat kaum yang anti UMNO@BN. Maka tidak hairan lah jika PM menerima jawapan "NO" dengan se nyaring2 nya. Jawapan yang hampir2 memecahkan gegendang telinge PM dan isteri nye.

Wak tak hairan jika sekali lagi perkare yang same di buat di Stadium Bukit Jalil, PM pasti akan mendapat jawapan yang same. Wak hairan kenape pemimpin2 UMNO ni masih lagi bute tuli tentang sokongan kaum bukan melayu terhadap UMNO@BN.

UMNO harus sedar dan faham bahawe kaum bukan melayu sudah menolak UMNO@BN secara total pade PRU 12 yang lepas. Ini terbukti ape bile hampir semue calun MCA, MIC, Gerakan dan PPP telah tewas same ade di peringkat DUN atau pun Parlimen. UMNO@BN terselamat kerane Sabah dan Sarawak.

Malang nye pade PRU 13 yang akan datang ni senario di Sabah dan Sarawak sudah berubah. Rakyat di disane sudah mule bangkit menentang UMNO@BN. Tidak boleh di nafikan semakin ramai yang menolak UMNO@BN dan menyokong Pakatan Rakyat. Kalau dulu UMNO@BN anggap nye 'fix-deposit' tapi hari ini tidak lagi.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-