Monday, December 9, 2013

Saman! Jangan tak saman...........

Pade pandangan Wak ucapan Naib Presiden UMNO tu sangat memalukan Mohamad Sabu sebagai Timbalan Presiden PAS. Ianye telah di ucapkan dengan secare terbuke di dalam ucapan penggulung Naib Presiden UMNO pade Perhimpunan Agung UMNO.

Dengan tersebarnye ucapan yang menyatakan Mohamad Sabu penganut Syiah ianye bukan sahaje telah menjatuhkan reputasi Mohamad Sabu sebagai Timbalan Presiden PAS malahan ianye juge telah dengan secare langsung mencemarkan parti PAS khusus nye.

Jike sekire nye tuduhan ini benar, make sudah pasti parti PAS akan menerime bale bencane yang amat besar. Penyokong2 PAS yang menentang amalan Syiah sudah pasti akan meninggalkan PAS secare total selagi Mohamad Sabu tidak membersihkan name nye yang di terpalit kan kepade ajaran Syiah oleh Naib Presiden UMNO tu.

Mohamad Sabu sudah tiade jalan lain untuk membersihkan mane nye melainkan dengan menyaman Naib Presiden UMNO yang telah menuduh nye secare terang2 dan terbuke di dalam ucapan penggulungan nye pade Perhimpunan Agung UMNO tu.

Kini hidup atau mati nye parti PAS terletak di tangan Mohamad Sabu, Mohamad Sabu cume ade due pilihan, pertame berundur diri dan melepaskan jawatan nye dalam PAS, pilihan kedue mare kehadapan, bersihkan name dengan menyaman Naib Timbalan UMNO tu se kurang2 seratus ribu jute PM.

1 comment:

  1. Ketika berucap di PAU bukan dlm dewan parlimen, tiada perlindungan kekebalan undang2 diberikan pada Zahid. Ayuh Mat Sabu, mulakan langkah ambil tindakan saman terhadap si Zahid kerana memfitnah. Manusia angkuh dan bongkak itu mesti diajar, sudah melepasi sempadan amat melampau. Kalau dia tu benar2 islam ajaran ahli sunnah wal jamaah tidak mungkin melemparkan tuduhan tanpa bukti segampang itu. Saman jangan tak saman dan kita akan lihat silat pencaknya kali ini. Jangan ada rasa gentar atau ragu, saman dan jangan pernah tarik balik pula saman itu. Bukti dan saksi sedia terhidang, jangan lengahkan masa.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-