Sunday, August 31, 2014

Ketika Dr Mahathir menyerang musuh Pakatan Rakyat pule dah mule retak menunggu belah...........


Wak hairan mengape pemimpin2 Pakatan Rakyat ni sudah nampaksemakin merenggang kedudukan parti di antara satu sama lain. Negeri2 yang diperintah oleh PR juge tidak pernah menampak kan kesepakatan nye. Contoh yang paling ketara kita lihat apa yang sedang berlaku di negeri Selangor.

Pada kaca mata rakyat, PR Selangor telah menggambarkan sikap buruk pemimpin2 PR terutama nya dari PKR dan PAS. Sepatut nya pemimpin2 PR Selangor harus menunjukkan satu contoh yang terbaik cara mereka memerintah, tetapi apa yang sedang berlaku ini sangat mengecewakan ahli dan penyokong PR.

Sebenar nya inilah masa nya bagi pemimpin2 PR memperkukuhkan kedudukan mereka dan terus berjuang untuk menghapuskan musuh2 nya.

Kini kedudukan kerajaan Barisan Nasional pimpinan Datuk Najib sedang dalam keadaan sakit dan nazak. Pada PRU 13 yang lepas BN terselamat hanya kerana 'rasuah' - ratusan ribu juta RM di taburkan kepada rakyat supaya terus menyokong nya.

Terkini pula kita sedang menyaksi kan mantan pemimpin UMNO yang terhandal iaitu Dr. Mahathir sudah mula menyerang PM@Presiden UMNO@ Datuk Najib.

Sepatut nya pemimpin PR harus menggunakan peluang ini untuk turut bersama menyerang musuh nya yang sudah lemah itu. Sebalik nya pemimpin2 PR sebuk bergelut se mana sendiri dan semakin melemahkan kedudukan nya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-