Tuesday, April 28, 2015

Kenapa dan mengapa "Krisis Tun Mahathir - Najib" tidak perlu bawa ke Permatang Pauh.....?

Krisis Tun Mahathir-Najib tidak perlu bawa ke Permatang Pauh
Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, isu tersebut tidak memberi sebarang kepentingan dan faedah kepada pengundi di sini.

PERMATANG PAUH, 28 April:

Krisis antara Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dengan mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad tidak perlu dibawa ke Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh.

Timbalan Pengerusi Barisan Nasional (BN) Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata isu tersebut tidak memberi sebarang kepentingan dan faedah kepada pengundi di sini.

“Itu tak apalah, tak payah beri tumpuan yang lebih dalam isu tersebut kerana yang penting di Permatang Pauh adalah yang berkaitan ekonomi, sosial dan sebagainya kita (BN) akan jelaskan.

“Yang penting adalah pengundi di sini, kerana kalau di sini tak timbul masalah itu buat apa kita nak sentuh soal itu (kerana) kita hanya sentuh soal-soal yang perlukan penjelasan oleh penduduk di sini” katanya.

Beliau berkata demikian dalam satu sidang media selepas melancarkan projek naik taraf Hospital Seberang Jaya pada Selasa.

Menurut Muhyiddin, persoalan tersebut juga telah ditimbulkan sewaktu beliau berkempen di PRK Rompin sebelum ini.

“Di Rompin juga begitu juga, (saya) ditanya soalan yang sama tapi saya kata apa masalah di Rompin isu Felda, ekonomi, peluang pekerjaan dan saya fikir ia lebih utama yang ingin didengar oleh pengundi,” ujarnya.

Read more: http://bm.therakyatpost.com/berita/2015/04/28/krisis-tun-mahathir-najib-tidak-perlu-bawa-ke-permatang-pauh/#ixzz3YcO3mEjU

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-