Wednesday, April 19, 2017

Pengasas BERSATU umum keluar Parti Bersatu

Zulaikha Zulkifli 
Salah seorang pengasas Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Kamarulazman Habibur Rahman hari ini mengumumkan keluar parti.

Kamarulazman Habibur Rahman yang juga ahli majlis pemimpin tertinggi BERSATU turut mengumumkan peletakan semua jawatan yang disandangnya.

"Hari ini saya ingin umumkan peletakan jawatan saya sebagai ketua penaja bahagian BERSATU Teluk Kemang.

"Saya juga menolak tawaran sebagai pengerusi perhubungan BERSATU Negeri Sembilan dan saya letak jawatan saya sebagai setiausaha kerja BERSATU pusat.

"Saya juga letak jawatan sebagai ahli majlis pimpinan tertinggi BERSATU. Dan akhir sekali saya undur diri dari jadi ahli BERSATU," katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media di ibu negara hari ini.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-