Sunday, August 13, 2017

1,100 jemaah haji program 1MDB selamat tiba di Mekah (Video)

SERAMAI 1100 jemaah Haji Program Haji YAB Perdana Menteri telah selamat tiba di Mekah untuk mengerjakan haji dengan empat penerbangan. Ramai jemaah haji program Khas Haji Perdana Menteri melahirkan rasa kesyukuran dan berasa bertuah menjejaki kaki ke tanah suci Mekah .

Program Khas Haji Perdana Menteri yang ditaja Yayasan 1Malaysia Deve­lopment Bhd. (1MDB) menghantar seramai 1,100 orang bagi menunaikan ibadah haji tahun ini.
Jemaah haji yang terpilih itu terdiri daripada imam, ketua kampung dan Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Kese­lamatan Kampung (JKKK) dari seluruh negara.

Kejayaan program ini merupakan bukti komitmen Perdana Menteri dalam memperkasakan syiar Islam di negara ini . Disamping itu ia juga keprihatinan PM membantu rakyat Malaysia mencapai impian mereka untuk menunaikan Haji.
Rata-rata jemaah haji berharap program ini akan dapat diteruskan dan berterima kasih kepada Perdana Menteri dan kerajaan.
Kemudahan penginapan di Maktab amat selesa dan kecekapan Tabung Haji menguruskan jemaah haji amat dipuji dan ia terbaik di dunia.

Ezaruddin Abd Rahman
Ketua Urusetia


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-