Sunday, April 15, 2018

Pengumuman calon PH Pahang meriah sajian arak

Posted By Admin
Apr 15, 2018 

HEBAT… Mereka belum lagi berjaya menguasai Malaysia namun beginilah gambaran keadaan yang bakal berlaku jika Pakatan Harapan (PH) diterajui DAP mampu berkuasa kelak: Pesta Arak!

Suasana itu bukan asing dan terbaharu tetamu yang hadir pada majlis pengumuman calon gabungan pembangkang berlogo PKR bagi Parlimen Kuantan, Indera Mahkota dan Paya Besar turut disajikan dengan minuman keras.

Hidangan air dianggap ibu segala dosa maksiat bagi umat Islam itu dapat disaksikan jelas secara terbuka sepanjang majlis tersebut meriah berlangsung di Restoran Golden Empire Palace, Tanjung Lumpur, Kuantan semalam.

Pada majlis dihadiri Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli dan pemimpin DAP Selangor, Teng Chang Kim itu, seramai 11 calon PH diperkenalkan dengan mewakili satu lambang bersama PKR termasuk tujuh orang calon beragama Islam.

Pengumuman itu dilakukan oleh Pengerusi PKR Pahang, Datuk Fauzi Abdul Rahman. Antara dicalonkan ialah Ketua Setiausaha Sekretariat PH, Datuk Saifuddin Abdullah yang bakal bertanding di kerusi Parlimen Indera Mahkota.

Penganjur seakan-akan biadab tidak hormati calon beragama Islam dan sebahagian penyokong mereka terdiri daripada orang Islam yang hadir apabila kelihatan setiap meja disajikan mewah dengan botol minuman keras.
Ini mengingatkan pendedahan yang pernah dibuat oleh bekas staf PetroSaudi, Xavier Justo kepada wartawan The Straits Times dari Singapura ketika ditahan dalam penjara Thailand beberapa tahun lepas atas jenayah komersial.

Menerusi wawancara eksklusif itu, Justo menyatakan editor portal The Sarawak Report, Claire Brown dan beberapa tokoh pembangkang merancang rai kejayaan menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional (BN) dengan acara pesta arak.

Kini belum pun PH berjaya menumbangkan BN, baru sahaja program pengumuman calon, mereka sudah rai majlis itu dengan hidangan arak. Nampak sangatlah paling berkuasa dalam PH ketika ini bukanlah pemimpin Melayu.

Sebaliknya pemimpin yang diketahui berfahaman Evangelis dari DAP dan PKR. Biarpun yang datang merasmikan majlis itu ialah Rafizi, seorang Melayu; tetapi arak di atas meja sudah diatur geng Evangelis dari DAP dan PKR.

Ternyata golongan itu semakin biadab dan berani hina syiar Islam sebagai agama Persekutuan. Justeru usah biarkan blok pembangkang ini meraikan kemenangan dengan arak pada Pilihan Raya Umum kali ini. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-