Tuesday, January 31, 2012

Satu melompat, satu kena tendang - apeeee dia nyeeee!!!!!!!!

"Elok le tu. Dua sahabat - satu kena tendang dan yang satu lagi melompat. Dah tu tak habeh2 melalak kesana kemari. Sedo sikit le, jawatan MP dan elaun yang di lantak anak bini tu semua nya dari hasil kerja titik peluh penyokong2 parti yang sangat berharaf.

Tak ke rasa malu atau pun rasa bersalah atau berdosa tentang kelakuan yang tak senonoh tu. Macam budak2 aje lagak nya, buat malu kompeni aje. Kalau le betul2 gantelman letak jawatan atau berundur keluar jangan termakan hasil titik peluh penyokong2 yang telah bersusah payah."

Wak minta maaf jika ada sesiapa yang tersinggung, apa yang Wak nyatakan di sini cume dari hasil keluhan penyokong2 PR semasa ber sembang2 di warong kopi petang tadi.

5 comments:

  1. Wak ...tu komen orang-orang PKR ...tapi ramai lagi penyokong lain setuju dengan 2 orang yang disebutkan termasuk lah penyokong PAS dan PKR.....itu yang saya dengar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tok dah agak dah, PAS sedang hancurkan diri mereka sendiri

      Delete
  2. Ingatkan Wak yang meroyan, rupanya penyokong2 PR.

    ReplyDelete
  3. ELOK DAH TU ADA BUAT SERABU JE...

    ReplyDelete
  4. Dulu lagi aku dah dok kata depa-depa yang lompat dan kena tendang tu semuanya muka tak malu makan gaji dan elaun atas keringat orang lain haram tu tambah-tambah lagi anak bini pun tumpang sekaki , mengaku 'alim dan warak tapi hal yang kecil ini tak boleh nak fikir p jahanamlah

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-