Sunday, April 28, 2013

Kaum wanita di seluruh negare mahu ajar Najib..........???



Pertame sekali dalam sejarah PRU Barisan Nasional turun padang tanpa kepale2 perang dalam barisan MCA dan Gerakan. Paling mengejutkan UMNO juge tidak menurunkan kepale perang di bahagian sayap wanita nye.

UMNO memang tidak mampu menurunkan Ketua Wanita nye yang dah terpalit dengan najis tahi lembu. Paling malang bagi Wanita UMNO, ketue nombor due nye juge telah di gugurkan oleh Najib. Sekarang sudah sah dan nyate Wanita UMNO berperang tanpa Ketue nye.

Wak hairan juge kenape Najib sanggup menggugurkan orang nombor due sedang kan yang nombor satu tu dah pun berbau tahi lembu. Ini adelah satu penghinean terhadap Pergerakan Wanita UMNO. 

Ahli2 dan penyokong2 dalam pergerakan wanita UMNO harus sedar bertape buruk nye layanan terhadap wanita dalam UMNO. Bukan nye dalam UMNO sahaje yang menerime nasib malang ini, Naib Presiden MCA iaitu Ng Yen Yen juge telah menerime nasib yang same. 

ng yen yen 270213 07



















Wak tak heran kalu kaum wanita terase sangat terhine dengan tindakan layanan buruk oleh Najib ini. Pasti pade PRU13 yang akan di adekan pade 5hb Mei ini Najib akan menerima padah nye.

NONE

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-