Sunday, May 5, 2013

UMNO dah tak terdaye lagi...............

Wak heran juge, walau ape care  juge yang di laku kan oleh UMNO untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim, tetapi semue nye gagal. Malahan Anwar Ibrahim semakin menjadi popular dan sokongan terhadap perjuangan semakin bertambah mantap.

Di mane sahaje beliau berkunjung dan berceramah pasti akan mendapat sambutan yang sangat hebat. Pendek kate Anwar Ibrahim sudah menjadi idola bagi semue kaum dan bangsae di Malaysia ini.

Anwar Ibrahim berjaye menyatu padu kan kaum2 yang hujud di tanah air kite ini. Suatu perkare yang telah gagal di laku kan oleh UMNO selame lebih 60 tahun memerintah negare. Semue bangse tidak kire keturunan  dan agame menyukei sifat dan sikap kejujuran, keberanian, ketabahan dan keadilan yang ujud dalam diri Anwar Ibrahim.

Kehebatan Anwar Ibrahim pasti akan ter terjemah pade hari esok 5hb Mei, 2013.




5 comments:

  1. MELAYU UMNO PUKUL MELAYU PAS/PKR NI NAK TERJEMAH MCM MANA BANG....TOLONGLAH TERJEMAHKAN UNTUK ADIK-ADIK GENARASI AKAN DATANG. TERIMA KASIH.

    ReplyDelete
  2. Terjemahkan atas kertas UNDI je..UBAH! Insya Allah..akan terbongkar kejahatan yang diselindungkan oleh puak2 yg menyalah gunakan kuasa.

    -TIRAMISU-

    ReplyDelete
  3. InshaAllah, BN akan pasti kembali berkuase dengan megah nye!

    HIDUP BN! HIDUP UMNO! HIDUP ISLAM DIBAWAH KUASE KEPIMPINAN UMNO YANG MAHE PERKASE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti bila BN kalah kau lari pegi sorok muka kau celah bontot Rosmah k......

      Delete
  4. Aku pengundi krna aku warganegara Malaysia sejati.D lahirkan d Sini serta ramai kaum kerabat.Ini adalah negaraku,tanah tumpah negaraku....Aku d antara rakyat2 yg menentukan masa depan negara.Kerjaan kami pilih...bukan mereka BOS tapi kamilah BOS d Malaysia ini. UMNO sudh memerintah negara tapi sygnya... mereka kira negara ini miliknya...Bila mintak undi...merayu dan berjanji itu ini... tapi selama ini kami hanya d BODOH2KAN saja.Cukuplah dgn gaya dan cara BN memerintah. Aku maukan Malaysia seperti USA. mejoriti KULIT PUTIH tapi OBAMA (ASAL AFRIKA)hamba abdi boleh memerintah USA...KENAPA? mmg org2 USA bodoh?tak berfikir?mmg org2 Malaysia bijak2?tapi USA tak pernah bangga dgn Malaysia atau brg2 buatan (made in) Malaysia...hanya org2 Malaysia yg merasa BANGGA dgn brg buatan USA.Apa salahnya PR d cuba memerintah?Kita SIBUK dgn PEMBANGGUNAN..mmg kita (melayu) mampu memiliki lot dlm bangunan tersebut? Sadarlah...org2 melayu d Malaysia kian terpinggir,kian miskin,kian berkurangan tanah.Malah tanah kubor org2 melayu islam d ambil... semua yg melakukan itu adalah org2 melayu juga iaitu UMNO BN.UMNO bagi 100RM tapi akan d ambil semula RM1000. Inikah yg perlu d beri peluang lagi setelah hampir 60 thun berkuasa?yg tinggal cuma Keretapi Tanah Melayu.. tapi tanah melayu d Singapura telahpun d berikan pada Singapura dgn alasan SUDAH TAMAT TEMPUH.... Lot minyak d Labuan 2 daripadanya telahpun d berikan pada Brunei.Royalti Kelantan dan Tranggnau cuma tinggl nama...Kapal selam yg tak boleh selam...Kpl trbang yg tak boleh trbg dan bnyak lgi..... Fikirkan JIKA MASIH FIKIRAN ADA DAN BOLEH D GUNAKAN LAGI.... Aku ttp mengundi PR. Ttp membela PR meski untuk pertama kali d cuba. Aku yakin, Dari Mahadhir sampailah ke Najib serta smpailah ketua2 Cwngan akan merasa resah gelisah kerna mereka bakal memenuhi ruang mahkamah dan harta2 mereka akan d RAMPAS. (TAPI KALAU NAJIB DAN KAK MAH BAGI 500JUTA RINGGIT)munkin aku lupa dan buat2 lupa apa yg berlaku d Malaysia... krna aku telah KAYA...... Hidup PR!!!!!! Insyaallah akan berjaya memerintah Malaysia.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-