Friday, August 21, 2015

'Jangan cuba campur tangan, t/jawab saya'

WARTAWAN SINAR HARIAN
21 OGOS 2015

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak - Foto Bernama

SHAH ALAM - Dalam muat naik status terbaharu di Facebook miliknya, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan tiada siapa yang patut campur tangan atau merampas amanah yang diberikan rakyat kepadanya untuk mentadbir negara.

"Sebagai Perdana Menteri, adalah tanggungjawab saya membuat pilihan terbaik untuk semua rakyat Malaysia. Lebih daripada itu, ia adalah tugas saya.

"Ia adalah amanah yang telah diberikan kepada saya. Jadi, tiada sesiapa patut cuba campur tangan atau rampas tanggungjawab saya untuk memimpin," tulisnya.

Perdana menteri turut menzahirkan rasa bangga namun rendah diri dengan amanah yang diberikan rakyat kepadanya.

"Rakyat telah memilih saya, dan saya berasa amat bangga dan rendah diri untuk memikul mandat itu yang diberikan rakyat dan boleh diambil balik. Ia bukan milik mana-mana individu, tidak kira bagaimanapun terkenal individu berkenaan," tambahnya.

Sehingga berita ini ditulis, status itu sudah dikongsi lebih 280 pengguna laman sosial Facebook dengan lebih 2, 300 Likes.

Status tersebut turut dihujani lebih 1, 300 komen dari netizen yang antara lain terus menggesa Najib untuk meletakkan jawatan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-