Friday, May 3, 2013

Like father like son...............





Wak ni tak le heran sangat bile tengok klip video di bawahan ni, biase le kalu dekat PRU ni,menangguk di air keruh. Wak ni memang kurang faham tentang animasi, tapi bile tengok klip video ni Wak tengok si Saiful tu berdiri di hadapan skrin tayangan aje. Langsung tidak menampak kan gambaran yang die berade di tanah suci.

Selalu nye kalu bikin rakaman macam ni ade juge sedikit sebanyak terakam orang yang termelintas di hadapan nye. Wak yakin 100 persen bahawe rakaman ni adalah di bikin sendiri di Malaysia. Tapi kalu ade yang nak percaye tu terpulang lah pade pendapat masing2.

3 comments:

  1. Wak, clip video ni betul. Tengok ada orang tua lalu dibelakangi saiful tu pun elak terlanggar dan memandang kamera.. Jangan lah wak buta mata dan hati. Yg betul betul yg salah salah. Lena berlapang dada. Bak kata kawan rapat Anwar dalam ABIM moral dan intergriti Anwar sangat diragukan. Terima lah hakikat nya. Saya dulu pun dari student menyokong kuat dan dgr ceramah Anwar. Tapi tuhan juga mengetahui segalanya. Siapa kita taat, pd manusia kah atau pd Tuhan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau si dajal ni bersumpah di mana pun saya pasti akan meragui nya.

      Delete
    2. Kena taat pada najib dan rosmah jer kalau nk idup selesa di malaysia

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-