Friday, November 1, 2013

Nyawe UMNO semakin terancam...............

Wak tak heran kalau kerajaan BN yang di pimpin UMNO semakin ditolak oleh kaum cine. Sebenarnye parti2 komponen dalam BN seperti MCA dan P Gerakan sudah di tinggalkan oleh kaum cine bermule pade PRU 12 dan PRU 13 yang lepas. Kerajaan BN pempinan UMNO ni nampak nye akan semakin bertambah malang apebile rakyat di Sabah dan Sarawak terutamenye kaum cine sudah mule menolak kerajaan pimpinan UMNO ni.

Begitu juge dengan sikap kaum melayu dan bumiputere yang semakin sedar tentang keburukan pemimpin UMNO juge semakin bertambah ramai menolak UMNO. Boleh dikatekan hampir semue melayu yang bijak dan berfikiran waras sudah menolak UMNO.

Kini yang masih kuat menyokong UMNO ialah dari gulungan tue2 seperti makcik2 dah tokcik2 yang tinggal jauh dipendalaman. Satu lagi gulungan manusie yang menyokong UMNO ialah terdiri dari anak2 mude yang kurang berpelajaran atau pun dari gulungan 'school drop-out' yang tiade perkerjaan tetap.


4 comments:

  1. Sudah sudah lah dok sokong BN tu.

    ReplyDelete
  2. Elok sangat ke menyokong PR yang berpegang kepada prinsip pluralisma/ liberalisma agama, pro-LGBT, pro-Israel, pro-Shiah dan anti-Islam? Tepuk dada, tanya iman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7.49am....umno bn yg anti islam....tak perlu nak tepuk dada untk buktikan keimanan seseorang....org lain bukan bengong macam pengikut umno...

      Delete
    2. anon 7.49am....dan elok sgt ke klu sokong umnok tanpa celik mata yg x buta tue tapi dibuta2kan oleh penyokong totok umnok..jadi pak turut aje tanpa menilainya..sudah ditipu baru menyesal....sudah terkena baru padan muka...jadi kesimpulannya klu umnok suruh terjun lombong ambik emas didasarnye................bersama2 piranha,anaconda,komodo dan sewaktu dgnnye yg menjadi penghuni lombong..agak2 nak ambik x?...ambik la..kamu x nak kaya ke...umnok kan suka kaya!

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-