Wednesday, February 27, 2013

Saat2 berakhir nye kuase UMNO semakin jelas dan nyate ..........


Pade pandangan Wak perbuatan pencacai2 dan pemimpin2 UMNO ni sudah sampai ketahap yang melampau, hinggakan kanak2 bersekolah pun di peralatkan untuk memberi gambaran UMNO masih mendapat sokongan padu oleh rakyat.

Wak tak heran kalu ade pehak yang mengatekan itu cume sokongan palsu dan di pakse2 sahaje, lagi pun ianye hanye kanak2 sekolah saje. Perbuatan memperalatkan kanak2 sekolah ni adelah satu perbuat UMNO yang sangat keji. Pemimpin UMNO sudah pun melarang untuk melibatkan kanak2 bersekolah kedalam kancah politik.

Inilah yang di katekan benar2 haramjadah! UMNO melarang nye dan UMNO juge melanggar arahan larangan tu. Wak tak heran kenape pencacai2 dan pemimpin2 UMNO ni melanggar arahan yang mereke sendiri buat, jawapan nye ialah kerane mereke sudah terlalu terdesak.


2 comments:

  1. Ok lah tu wak...elok jgk di dedahkan bdk2 sekolah tu dgn cara berkhemah mcm tu, x delah berpanas bdk2 sekolah tu mcm di perhimpunan haram!! x usah kata bdk skolah, bayi yg kecil pon snggup di dera berpanas, berhimpit dan menyaksikan keganasan dpn mata!! Yg penting sejahil2 UMNO pon x rela merelakan ank2 kecil begitu di perlakukan!!!heheh

    ReplyDelete
  2. dah nama pun labu, biarlah dia terjun ngan luncainye

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-