Monday, April 5, 2010

PKR akan bubar selepas PRK P94 Hulu Selangor.

Gambar hiasan

Wak fikir PKR sudah tiada lagi isu2 yang boleh dibangkitkan untuk berkempen bagi mempertahankan P94 Hulu Selangor. UMNO kini sedang berada dalam 'top form' kaum melayu sudah kembali memberi sokongan penuh. 

Malang nya pencacai2 PKR dan PAS masih lagi 'tenggelam punca' akibat dari memperolehi terlalu banyak 'durian runtuh' pada PRU12 yang lepas. Mereka masih lagi berkhayal bermimpi bahawa UMNO masih lagi dipinggirkan oleh melayu.

Pencacai2 PKR dan PAS juga beranggapan bahawa parti mereka semakin kuat dan disokong oleh kaum melayu sepenuhnya. Mereka masih tidak mahu terima isyarat yang telah di pancarkan oleh rakyat di Manik Urai dan Bagan Pinang.

Tidak lama lagi, iaitu pada 25 April 2010, satu lagi isyarat penting yang akan di pancarkan oleh rakyat di P94 Hulu Selangor. Mungkin ini adalah isyarat yang terakhir bagi PKR dan PAS sebelum ianya akan terus dikuburkan buat se lama2 nya.

Selepas 25 April, PKR mungkin dibubarkan. PKR sudah terbukti tidak lagi mendapat sokongan dari rakyat. Pemimpin2 PKR semakin ramai tinggalkan parti itu kerana perjuangan nya yang sia2. Jika pemimpin2 nya sudah tidak percaya lagi terhadap PKR, maka penyokong2 nya akan lebih2 lagi hilang kepercayaan nya.

2 comments:

  1. Salam,

    Maaf lari topik sikit

    Pembaca yang budiman... Minta tolong support malaysian search engine buatan anak tempatan di http://malaysiansearch.com dan juga boleh iklan website anda secara percuma di malaysiansearch free ads network di http://malaysiansearch.com/ads

    Sokongan anda sangatlah dihargai....terima kasih

    ReplyDelete
  2. teman baca tajuk..
    baca sikit permulaan je..
    tapi saja nak habaq..wak labu..u dah melalut kee..?
    atau buat lawak antara bangsa..? hee
    ...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-