Friday, July 2, 2010

Kepercayaan melayu/Islam terhadap PAS semakin terhakis~~~~~~~~~~~

PAS bukan lagi sebuah parti yang benar2 memperjuangkan melayu/Islam. Perjuangan PAS sudah tersasar jauh dari matlamat asalnya. Sebenarnya PAS sedang berada dalam keadaan serba salah berada dalam Pakatan Rakyat. DAP semakin jelas anti Islam nya, sedangkan pemimpin2 PKR semakin ramai sudah hilang kepercayaan nya terhadap PKR.

Memandangkan keadaan ini sudah pasti PAS akan menghadapi masalah berhadapan dengan PRU13. Orang melayu/Islam semakin ramai meninggalkan PAS kerana parti ini bukan lagi dianggap sebagai pembela melayu/Islam.

Harapan PAS hanya mengharafkan sokongan dari ahli2 DAP sahaja, sebaliknya DAP juga mengharafkan sokongan dari ahli PAS pula. Mereka tidak akan berjaya kerana melayu/Islam sudah tidak ramai lagi yang menyokong nya.

7 comments:

  1. padan muka melayu semua sbb bodo sgt, nak berpolitik ttpi bodo, jd bodo krn memperlekehkan agama, memperguna agama demi politik, niat menghalalkan cara dia, MANA BOLEH MCM ITU

    ReplyDelete
  2. N Ajis pernah berkata ingin bersubahat dengan syaitan untuk menjatuhkan UMNO, maka hari ini bila hati sudah diselaputi syaitan maka inilah akibatnya..

    ReplyDelete
  3. N Ajis pernah berkata ingin bersubahat dengan syaitan untuk menjatuhkan UMNO, maka hari ini bila hati sudah diselaputi syaitan maka inilah akibatnya..

    ReplyDelete
  4. 40 Ulama yang berkelulusan Phd dari Universiti terkemuka Islam masuk UMNO dikatakan sekular. Lim Guan Eng yang sah kafir harbi tidak menerima Islam diangkat sebagai Khalifah oleh N Ajis dan PAS. Jelas hati telah diselaputi syaitan seperti yang pernah dikatakan oleh N Ajis. PAS SUDAH JELAS TERSESAT.

    ReplyDelete
  5. NIK AZIZ HARUS BERTAUBAT...

    ReplyDelete
  6. PAS mmg sesat..tp masih ada lagi yg menyokong sebab telah dijanjikn surga oleh N aziz.bkn senang nk msuk surga..pangkah PAS jer..kui..kui..kui..

    ReplyDelete
  7. Saya sokong ape yang tuan punye blog ini tulis.

    Artikel mengenai melayu harus diperbanyakan lagi penulisannya ibarat bak kata pepatah "mata pena lebih tajam daripada mata pedang".


    salam ziarah,

    http://www.gadismelayuboleh.com

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-