Thursday, October 27, 2011

BN sudah pulih ???

Pada masa2 yang lampau UMNO sudah terlalu banyak meluka kan hati kaum bukan melayu. Luka2 yang telah di kelar oleh ini  tidak sebegitu mudah dapat di sembuhkan. Walaupun UMNO sudah berbelanja ribuan juta RM untuk merawat luka ini ianya pasti tidak akan sembuh. Ianya cuma akan sembuh apabila UMNO tumbang rebah dan mati.

Bangsa kafir laknattulaah ini memang berhati busuk, pendendam serta pengkhianat. Kafir akan terus bermusuhan dengan islam hingga kehari kiamat. Dalam kamus kafir tidak pernah ujud perkatan 'perdamaian' dengan islam kecewali kaum itu terhimpit dan tersepit baru lah mereka akan melaungkan 'perdamaian'.

Oleh kerana kaum kafir ini tergulung dari kaum bangsa tertua dimuka bumi ini. Tidak hairanlah mengapa mereka lebih bijak, berani dan 'cunning'. Dari dulu , kini dan selama2 nya melayu akan terus diperbodoh kan oleh kaum kafir ini. Mulut melayu mereka sumbat pisang, tidak sedar dubur di rodok dengan kayu.

Kini melayu sedang berada diambang kemusnahan. Cuma Allah Yang Maha Berkuasa sahaja yang boleh selamat kan melayu. Ber Doa lah, berdoa saja tidak mencukupi, kita harus berusaha. BERUSAHA UNTUK MENYATUKAN MELAYU. Jika masih ujud pertentangan antara PAS dan UMNO selagi itu lah melayu akan terus berpecah belah hingga hancur lebur.

PAS berbangga kerana mendapat sokongan yang tidak ikhlas dari kafir. PAS jadi angkuh dan keras kepala. Pemimpin2 PAS bukan nya terdiri dari orang biasa, mereka berpendidikan tinggi dan tinggi pula ilmu agama islam nya. Malang nya, oleh kerana tamak dan ingin berkuasa mereka sanggup menjadi pengkhianat bangsa, agama dan negara.

UMNO juga akan menerima pada buruk nya terhadap ketidak jujuran nya terhadap bangsa dan agama nya. Mereka juga tamak, hidup bermewah mewahan serta mengabaikan tanggung jawab nya terhadap bangsa dan agama. Siang hari siang malam mereka sebok mengumpul harta dan kekayaan. Sifat dengki dan iri hati sesama sendiri menjadi permainan mereka untuk mengkalkan kuasa dan kedudukan dalam parti.

UMNO masih tidak sedar, UMNO sudah fikir bahawa mereka sudah berubah - jadi jujur, adil, bersih dan amanah. Sebenarnya pada pandangan mata dan hati rakyat UMNO masih berada di takuk lama. Walaupun UMNO masih mendapat sokongan majoriti dari kaum melayu, malang nya cuma lebih kuran 10% sahaja kaum bukan melayu (kafir) yang menyokong UMNO.

Azama kaum kafir untuk menumbangkan UMNO masih kukuh dan utuh, mereka hanya tunggu PRU 13 yang akan tiba tidak lama lagi. Jikasekiranya melayu/islam masih kuat menyokong PAS dan PKR, jawapan nya UMNO pasti akan berkubur.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-