Wednesday, November 30, 2011

Senator yang tersalah guna pentas ................

Mengaku bahawa NFC tiada kaitan dengan nya. Itu husband I punya bisness. Mengapa pula perlu mempertahankan diri di pentas UMNO pula? Dengan secara langsung YB ni telah memalit kan UMNO dengan najis lembu2 suami nya. YB sepatutnya jangan sentuh langsung tentang cerita2 yang berkaitan dengan lembu ni, jijik rasanya.

 Beliau ber sungguh2 marah dengan musuhnya. Apa perlunya dia marah sangat? Dengan cara dia marah2 tu nampak sangat di mempertahankan  suami nya di pentas UMNO. Hinggakan dia tersebut supaya  Wan Azizah juga kena letak jawatan sebab kes suami nya.

Itu dah silap besar, kes dia ni libat kan wang negara be ratus2 juta RM, sedangkan kes Wan Azizah dan suami nya tu tiada kaitan langsung dengan wang negara.

PAU kali ni memang melucukan, peperangan mulut yang timbul kerana sekandang lembu. Sepatutnya YB ni tak perlu heboh kan cerita lembu ni dalam PAU. Serahkan saja semuanya pada suami kan ke tu lebih baik. Kerana itu projek lembu suami yang punya.

Yang sangat menghairan kan wak ialah tentang sambutan dan sokongan bergemuruh oleh para2 perwakilan dalam dewan tu, sungguh meriah nampak nya. Tapi harus di ingatkan bahawa di luar sana jutaan manusia yang sedang perhatikan nya.

Di khuatiri kelak UMNO juga yang pasti akan menerima bale bencana nya. UMNO perlu bertindak segera sebelum terlambat. UMNO tidak rugi apa2 jika tindakan yang wajar diambil segera.

1 comment:

  1. Mak Lampir pun guna Pentas juga, Anwarporno juga guna pentas, sepat kering juga guna pentas

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-