Wednesday, November 30, 2011

Nak tunjuk garrrrrang ha!!!!!!!!!! kat PWTC bole le - nanti tunggu tiba PRU 13 - ada bole tunjuk garang ka lagi????????????

PWTC sudah berubah jadi gelanggang pertarungan antaraq parti pemerintah dan pembangkang. Tidak ada isu lain yang lebih berfaedah untuk parti di perbincangkan. Ayat2 yang tersembur keluar dari mulut peserta2 cuma berbentuk cacian, cabaran dan kutukan terhadap parti lawan sahaja.

Wak rasa semua perkara ini tidak perlu di luahkan dalam PAU, adalah lebih baik di simpan keamarahan dan kegusaran sebaagai tanda tinggi nya keimanan seseorang itu. Biar apa pun pehak pembangkang lemparkan terhadap kita, kita terima dan sambut dengan baik. Allah maha mengetahui se gala2 nya.

Dengan cara perlakuan menteri wanitan ini ianya tidak banyak memberi faedah bahkan menambah burukan lagi keadaan. Tujuan 'mak lampir' pecah temelang bukan nya apa2 cuma nak beri tahu semua rakyat bahawa suami menteri dapat pinjaman mudah sebanyak RM250 juta, itu saja.

Kalau lah perkara sedemikian rupa berlaku di negara Pakistan misalnya, dah pasti menteri yang berkenaan di jatuhkan hukum bunuh - Presiden Ali Butuh dan lain2 lagi. Menurut sembang2 warong kopi wak dengar begini - senang2 aje dema dapat RM250 juta, mentang2 isterinya menteri. Itu saja.

Jadi wak haraf tak perlu lah menteri wanita berkenaan buat kecoh2 kat PWTC nanti semakin lebih ramai yang salah sangka. Sekarang perkara kecil ini dah boleh dikatakan terheboh keseluruh dunia, mana nak letak muka UMNO?

Haraf bersabar lah menteri wanita yang berkenaan, tunggu saja PRU 13 nanti - cuba try pandu lawan si mak lampir tu dalam pertarungan merebut kerusi di mana2 kawasan saja.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-