Wednesday, November 30, 2011

Teks ucapan buka pekung di dada UMNO................

Tadi malam wak cerita sikit tentang DAP yang anti islam, sekarang wak nak cerita sikit sahaja tentang melayu yang derhaka dan tak suka raja2 melayu - tak lain tak bukan melayu UMNO!

Sebenarnya UMNO lah yang benci raja2 melayu. Siapa yang dah lunturkan kuasa raja2 melayu? DAP? Bodoh punya UMNO. Sepatutnya TSM kena potong atau sensor teks ucapan nya yang ada kaitan dengan raja2 melayu. Lagi di cerita lagi memalukan UMNO.

DAP, apa ada kuasa nya mahu hapuskan raja2 melayu? Walaupun DAP berkuasa memerintah negara, raja2 melayu akan tetap berkuasa dengan kuasa nya yang telah di lemahkan oleh UMNO. Di zaman pemerintahan British dulu2 pun kuasa raja2 melayu kekal dan tidak dapat dihapuskan oleh British.

Teks ucapan TSM sangat mengaibkan perjuangan UMNO, sedikit sebanyak ianya telah mengimbau kembali tentang penderhakaan UMNO terhadap raja2 melayu. Jika dizaman lampau raja2 melayu memang hebat, handal dan kebal dari segala undang2. Hari ini dengan berkat kebijaksanaan pemimpin2 UMNO raja2 melayu sudah boleh diheret kemahkamah oleh sesiapa juga.

UMNO telah mengkhianati kuasa raja2 melayu dan seterus nya telah mengkhianati bangsa melayu nya sendiri.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-