Tuesday, December 6, 2011

Dengan kurnia Allah PR dah dapat modal kempen yang maha besar dalam menghadapi PRU13

Gerakan ceramah PR harus diperkasakan. Kini PR sudah dikurniakan modal yang besar, iaitu NFC. Jika PR bijak memainkan isu NFC dalam ceranah2 nya pasti BN akan gigit jari pada PUR13 akan datang. Silap2 haribulan PM akan tangguhkan PRU kesatu tarikh yang belum ditetapkan.

BN perlukan masa yang agak panjang untuk sejuk kan keadaan. Itu pun kalau ianya mampu di sejuk kan. Sembang warong kopi sedang rancak perbualkan hal2 NFC sahaja, pendek kata isu DSAI sudah dapat di tenggelamkan oleh NFC.

Hal NFC ni sangat unik, bukan sahaja pembangkan yang sudah sememang nya meluatkan UMNO tetapi ianya juga telah menimbul ke amarahan dan kebencian dari penyokong2 UMNO sendiri. Kemarahan dari UMNO ini nampak nya sudah bermula dari sesetengah pemimpin2 atasan nya.

Selama ini penyokong2 dan pencacai2 UMNO sudah banyak bersabar, mereka benar2 berjuang dan berkerja keras untuk UMNO, malang nya kerana perbuatan segelintir pemimpin yang tamak UMNO sudah jadi rusak. Mereka nekad mahu ajar pemimpin2 UMNO yang busuk ini.

Mampukah DSN bersihkan UMNO dari palitan najis lembu NFC sebelum PRU13? Jika tidak, good bye Petra Jaya.

Itulah sedikit sebanyak coretan yang wak perolehi dari sembang2 warong kopi.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-