Monday, January 16, 2012

Apa dah jadi Asang Alee .................

Wak hairan juga apa pasal Dato ni tiba2 aje mengamuk dengan PAS. Jika sekiranya dia ada masalah dengan mana2 pemimpin PR sepatutnya dia ni duduk berbincang sesama sendiri. Setahu Wak dia ni pakar motivasi, jadi dia tak perlulah keriau sana sini tentang ketidak puasan hati nya.

Dia juga sepatutnya jangan salahkan sesiapa tentang pemecatan nya dari PAS. Kalau dia dalam mana2 parti pun kalau mulut nya begitu tentu dia kena pecat juga. Kata orang mulut celupar. Sebenarnya PAS sudah banyak bersabar tentang keceluparan nya. Dia sepatutnya membantu memperbaiki PR jika dia fikir ada masalah, dan bukan nya jerit sana sini tentang keburukan PR.

Paling bertambah buruk perangai nya bila dia semakin hebat mempertikaikan dan mem buruk2 kan parti PAS. Dia sepatut nya insaf dan bersabar di atas apa yang telah berlaku. Se tidak2 nya mungkin satu hari nanti PAS akan memujuk nya kembali kepada PAS.

Wak ada juga dengar bahawa dia tidak akan berserta dengan UMNO, ini kita sama2 tunggu sama ada dia benar2 mengotakan kata2 nya itu. Tapi wak fikir dia ni akan jadi sama macam Berahim Alee juga. Ter hegeh2 mengkori UMNO, kot2 nanti ada di beri peluang pada PRU 13 untuk jadi calun.

Wak bukan nye ape2, cuma Wak terkilan sangat dengan perangai ke budak budakan dia ni.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-