Wednesday, February 15, 2012

Pakatan Rakyat semakin longgar

Wak perhatikan tentang kehebatan media2 yang pro BN/UMNO menghentam PR. Setiap pukulan yang di kenakan pada PR terutama nya ketua pembangkang langsung tidak dapat di balas. Isu terkini ialah tentang 'sokongan' DSAI terhadap Israel. Isu ini telah di hebohkan oleh media2 pro BN/UMNO dan ianya telah banyak memberi kesan buruk kepada PR.

Bloggers yang pro BN/UMNO juga lebih mantap dan berkesan dalam perjuangan nya mem buruk2 kan PR. Bloggers2 ini juga telah berjaya menaik kan mertabat BN/UMNO. Mereka sudah bersatu dan sepakat melalui BPN - "Bloggers Pembela Negara". Kegigihan bloggers pro BN/UMNO ini patut di ambil contoh oleh bloggers yang pro PR.

Blogger seperti Papa Gomo sanggup masuk kan blog Wak Labu kedalam bloglist nya sedangkan bloggers pro PR sesetengah nya berlagak sombong tidak sudi terima bloggers bertaraf rendah seperti Wak Labu. Itu lah sebabnya sudah banyak bloggers pro PR yang dah tutup kedai.

Jika sekiranya bloggers PR mahu setaraf dengan bloggers pro BN/UMNO maka jangan pilih bulu untuk masuk kan bloggers2 yang tersenarai dalam list ahli blog. Seperti blog Wak Labu tak kira siapa pun sama ada pro mana2 parti Wak masuk kan nya kedalam bloglist.

4 comments:

  1. Tang niat kat atas tu buat aku gelak lah Wak.he ha.

    "Sahaja aku korbankan Islam ( UMNO) dan pilih kapir (DAP) kerana Allah Taala".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu bukan nye ape2 cuma niat dalam parti aje, dalam berparti ape2 pun boleh jadi

      Delete
  2. Salam Wak;

    Blog gua takda pun dalam senarai luuuu... hahahaha... tapi gua tatak sombong punyeeaaaarrr....

    Bukan Parti bukan Pemimpin yang gua sokong..., sapa nak jadi Kerajaan dipersilakan tetapi biar telus dan adil pada rakyat.. buat masa ini pilihan dan peluang dari gua adalah ABU.... kah..kah...kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdr Isa, blog anda Wak tak boleh asses, sila - enable asses to your Profile.

      Wak pun lebih kurang macam tu jugak. Raja adil raja di sembah....

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-