Wednesday, October 24, 2012

UMNO - sokong MCA menentang perlaksanaan hukum Hudud...............


Wak tak heran kenape MCA berani dan berterus terang mempertikaikan tentang hukum Hudud. Tapi yang Wak heran kenape pule ustaz UMNO hanye menyerang DAP sambil memberi penjelasan yang mirip membela MCA. Sekarang kite dah jelas bahawe UMNO dan pencacai2 nye 100% menyebelahi pehak MCA. UMNO dan pencacai2 nye ni mungkin anggap bahawa orang Islam di Malaysia ni bute tuli tentang perbuatan mereke.

Orang2 Islam yang menyokong UMNO sahaje yang mungkin berpuas hati dengan penjelasan dari pemimpin2 dan ustaz2 serta ustazah nye. Sebenar nye Wak masih lagi ahli dan penyokong UMNO. Wak masih lagi sayangkan UMNO. Tetapi Wak sangat benci kepada se setengah pemimpin2 UMNO yang sangat melampau perbuatan nye mempertikai, mempersende dan menghine hukum2 Islam secara terus terang.

Tun Mahathir mantan PM juge pernah mempersende kan junggut nabi Muhammad SAW. Se orang ustazah UMNO dengan lantang nye mempertikaikan hukum Hudud. PM yang sedang berkuasa ni pule hanye berdiam diri apabila pencacai2 nye mempertikaikan hukum Hudud. PM ni se olah2 merestui perbuatan pencacai2 nye ni.

Perbuatan terkutuk oleh UMNO ni se mate2 inginkan sokongan dari kaum kafir, UMNO sanggup mengadaikan maruah Islam demi mengkalkan kuasa nye. Kita sudah tiada pilihan lain kecuali bertindak memerangi musuh2 Islam ni dengan kuasa UNDI sahaje. Kepada orang2 Islam yang sedar dan masih taat kan kepada Islam harus musnah kan Barisan Nasional yang di kuasai oleh UMNO.

2 comments:

  1. PAS pertahan Karpal bila Karpal Biadap terhadap Hudud. UMNO pertahankan MCA bila MCA biadap terhadap Hudud.

    UMNO hentam DAP bila Karpal biadap terhadap Hudud, PAS hentam MCA bila CSL biadap terhadap Hudud.

    Jadi...apa nak hairannya Wak??. Dua-dua ( PAS dan UMNO) tak ikhlas terhadap Hudud.

    ReplyDelete
  2. Hukum hudud adalah hukuman atau pembalasan ke atas penjenayah sebagaimana yang telah ditetapkan oleh Allah swt akan bentuk dan jumlah hukumannya dengan nas yang jelas di dalam al quranil karim. Justeru sebagai manusia yang beriman kepada Allah swt dan kitabNya, kita tidak mempunyai pilihan melainkan dengar dan taat terhadap apa yang telah ditetapkan oleh Allah swt.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-