Thursday, January 3, 2013

Salah satu pekong yang di sembunyikan UMNO...............


Salah satu pekung yang sedang di sembunyikan oleh UMNO - bau nya tetap terhidu..........



Sebenarnye UMNO same juga seperti MCA, MIC, Gerakan dan PPP. Parti2 ini sedang dilanda berbagai masalah buruk yang TIDAK BOLEH mereka selesaikan. Gerakan dan PPP boleh di kate kan dah berkubur.

 Inilah kebijaksanaan UMNO sehingga dapat menutup 'bangkai gajah' nya. Semua media telah dikawal dan diharamkan dari menyiar kan sebarang berita buruk nya. UMNO telah berjaya membutakan mata dan tulikan telinga penyokong2 nya.

Kalau mahu ceritakan semua perkara buruk yang sedang berlaku dalam UMNO, 44 hari 44 malam pun tidak boleh habis. Kerana terlalu banyak perkara buruk yang sedang berlaku dalam UMNO.  Persengketaan  di antara kem Tun Dr Mahathir dan Kem Tun Abdullah Bedawi masih berlarutan hingge kini.

Sebagai satu contoh -  ialah tentang pergerakan Ketua Pemuda UMNO nya. Sebahagian besar penyokong UMNO yang pro kem TDM sedang cube tenggelamkan Khairi Jamaluddin dan kuncu2 nye, malang nye segale usahe nye telah gagal kerana KJ juge ade punyai ramai penyokong setie nye. Kini ke due2 pehak yang pro dan anti KJ sedang berperang saraf untuk menjatuhkan satu same lain secare diam2. Cuma ianya di 'senyapkan' oleh semua media yang pro kerajaan.

Itu cume sedikit sahaja cerite tentang keburukan UMNO, jike di tinjau lagi kedalam semue bahagia pucuk pimpinan nye ade lagi berbagai masalah yang lebih besar. Cube ande semua fikirkan, bagaimana UMNO boleh menghadapi PRU13 yang semakin hampir tibe, sedangkan mereke kini sedang sebok 'bergaduh'. bercakaran seperti kucing dengan anjing secare senyap2.

Dalam sayap2 Wanita UMNO juge mengalami perpecahan di antara kem vetran Rafidah dan kem Shahrizat, itu sebab PM Najib tidak berani kan jawatan menteri yang di lepaskan oleh Shahrizat. Jika tersalah pilih pasti sayap Wanita UMNO akan punah, jalan paling selamat PM Najib yang ambil alih nye.

Tumpuan dan pemerhatian serte pemikiran rakyat sedang dipesong kearah lain dengan menyebarkan berita2 palsu tentang parti lawan nya iaitu Pakatan Rakyat. Isu 'amat tuan guru Hj Hadi Awang adelah salah satu isu yang senghaje di bangkitkan untuk memutupi segale masalah dalam UMNO. Tetapi kita bernasib baik kerana semua rakyat hari ini bijak dan pandai menimbangkan mana yang betul dan mana yang palsu.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-