Friday, March 1, 2013

Satu kenyataan yang tidak patut di pandang enteng ...........

Wak haran kenape tiade barang siape pun yang terase pilu apebile Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak 'di tuduh' sebagai dalang pembunuhan Altantuya. Wak rase pertuduhan ini terlalu berat kerane memandangkan beliau seorang Perdana Menteri Malaysia.

Yang tambah menghairankan Wak, kemane pergi nye Presiden PERKASA yang kunun nye sanggup 'mati' untuk mempertahankan maruah bangsa, agama dan negare. Pertuduhan ini sangat besar makne nye kepade kewibawaan seorang tokoh yang sedang berkuase memerintah negare.

Bloggers dari pencacai2 UMNO juge nampak nye tergamam dan terkaku se olah2 tidak terdaye untuk menepis serangan dari musuh nye. Inilah mase nye bagi bloggers pencacai2 UMNO memperlihatkan kehandalan mereke untuk mempertahankan pemimpin nombor 1 UMNO ini.

Semase isu kalimah Allah tercetus, ramai pencacai2 UMNO yang membuat laporan polis di me rate2 balai polis di seluruh negare. Sekarang ape macam? Takut mau buat laporan polis kerane kuatir kan perkare ini jadi meletup macam bom atom.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-