Sunday, April 7, 2013

Manifesto BN yang mampu menolak kebangkitan rakyat?


Wak tak heran dengan manifesto BN yang sedang di heboh2 kan oleh hampir semue blok pencacai2 UMNO. Sebab ape Wak nak heran, ape yang terkandung dalam nye lebih kurang same aje macam yang ade dalam manifesto Pakatan Rakyat, malahan PR punye lebih baik.

Tapi walau bagaimane pun, Wak tak heran jike pencacai dan penyokong2 UMNO sangat teruje dengan manifesto ni sebab nye IQ mereke ni cume di aras bawah pade sederhane aje, setanding dengan makcik2 dan tokcik2 yang berade nun jauh di luar2 bandar.

Persoalan besar yang Wak nak bangkitkan ialah tentang kebangkitan rakyat. Kebangkitan rakyat pade hari ini sudah sampai kekemuncak nye. Boleh di katekan hampir semue rakyat jelate ingin kan perubahan. Makne nye rakyat dah bosan dengan kerajaan yang memerintah pade hari ini.

Walau manifesto ape pun yang kerajaan BN janjikan, ianye pasti tidak mampu merobahkan fikiran rakyat yang mahukan perubahan. Mengape kah rakyat ter sangat2 mahukan perubahan? Jabapan nye hanye boleh di jawab oleh orang yang IQ nye berade di tahap 'above average' sahaje. Yang berade di tahap 'below average' tu memang tok boleh nak jawab.

klik photo untuk senang memahami nye......

1 comment:

  1. salam semua, saya penyokong pakatan rakyat daripada dahulu. namun untuk situasi sekarang, barisan nasional mendahului sekarang sebenarnya..dengan pengumuman manefesto secara langsung malam tadi, telah menyebabkan segelintir rakyat percaya dengan cubaan najib untuk mengekalkan kuasanya..Selain terdapat kerjasama daripada media-media prima yang mampu dan mudah dimiliki oleh rakyat tidak kira mana ceruk yang mereka tinggal. Oleh itu ayuh semua..mari kita berkempen secara sehat bagi membuka mata rakyat yang sedang asyik di taburkan dengan wang...jangan hina mereka,,sedarkan mereka...sesungguhnya orang yang digelapkan dengan wang..bersama-sama syaitan..Terima kasih

    P/s: Mohon bloggers berkempen dengan fakta dan bukti..supaya dipihak kita tidak nampak mereka-reka cerita untuk meraih undi...Jangan pandang ringan manefesto Barisan nasional semalam...ia betul2 berkesan dihati rakyat yang atas pagar mahupun yang memang bersama umno...percayalah

    -Penyokong PAS-

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-