Monday, September 2, 2013

Macam biase le, pemimpin2 UMNO ni selalu nye akan membodoh2 kan pengikut2 dan pencacai2 nye..............

Wak tak heran kalu pemimpin UMNO ni kate kenaikan petrol dan disel tidak membebankan rakyat kerane orang kampung takde kerete. Pade pendapat Wak kenyatean ni adelah satu penghinean kepade orang2 kampung. Penghinean bukan ney kerane tidak memiliki kerete, tetapi penghinean terhadap tahap daye pemikiran orang kampung.

Pemimpin UMNO ni masih anggap orang kampung ni masih tolol dan dungu ape bile menyatekan kenaik kan petrol dan disel tidak melibatkan orang miskin di kampung. Sebenar nye di saat ini pun orang miskin di kampung sedang bergelut dengan kenaikan harge barang2 keperluan harian yang terus meningkat setiap hari.

Dengan kenaik kan harge petrol dan disel yang terbaharu ni pasti ianye akan memberikan impak yang lebih dahshat terhadap kenaikan harge barang2 keperluan harian. BR1M sebenarnye tidak banyak membantu kehidupan rakyat miskin di kampung2 kerane ianye diberi kan setahun sekali. BR1M sudah tidak bermakne lagi jike harge barang2 keperluan harian sudah naik melambung tinggi.

1 comment:

  1. Assalamualaikum...semoga golongan 49% rakyat yang memilih pemimpin sekarang ini akan dapat mencari golongan 51% rakyat yang teraniaya di hari akhirat kelak untuk memohon kemaafan. Ingatlah bukan mudah mencari setiap orang dalam golongan 51% yang teraniaya sekarang ini di padang mashyar kelak. Selagi tiada kemaafan dari kami golongan 51% selagi itu lah golongan 49% ini akan menanggung dosa ini...Terima kasih...:-)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-