Tuesday, March 4, 2014

Kompleks PAS Kawasan Teluk Intan

PAS TELUK INTAN MERANCANG MEMBINA SEBUAH KOMPLEKS



TELUK INTAN, 1 Februari - Perkembangan semasa memerlukan PAS Kawasan Teluk Intan mempunyai sebuah bangunan yang lebih besar dan luas serta dengan kemudahan prasarana yang lebih baik sesuai dengan besarnya peranan PAS pada masa kini.

Tambahan pula, sejak akhir-akhir ini kebanyakan aktiviti yang dilakukan di dalam dewan Markaz PAS Kawasan Teluk Intan agak sesak dengan kehadiran ahli dan penyokong yang semakin bertambah. Maka sudah sampai masanya, PAS Kawasan Teluk Intan mempunyai sebuah bangunan yang dapat menampung jumlah kehadiran dalam satu-satu masa.


Kutipan derma untuk membena sebuah kompleks PAS kawasan Teluk Intan sedang lancar di gerak kan. Kompleks ini di anggarkan kos pembenaan nya sebanyak RM500 ribu. Ahli2 di cadangkan untuk menyumbang sekurang2 nya RM1000 dan di bayar ansuran selama 25 bulan.

Pihak jawatankuasa KOMPASTI juga mengalu-alukan sumbangan orang ramai melalui nombor akaun 08031010053085 Bank Islam Malaysia Berhad atas nama PAS Kawasan Teluk Intan. Orang ramai juga boleh mendapatkan maklumat lanjut dengan menghubung Hj. Ismail Johari 019 5790762 (Pnegerusi KPMPASTI) dan Hj. Mohd. Anuar Sudin 019 9135875 (Bendahari KOMPASTI).


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-