Sunday, January 13, 2013

Pelajar di Mesir hine PM Najib ?????

Di bawah ni Wak siarkan satu sedutan dari blog pro-UMNO.........

MELAMPAU! KUMPULAN PELAJAR BERTUDUNG #KL112 HINA PM @NajibRazak


Dianggarkan hampir 80 orang pelajar Malaysia yang melanjutkan pelajaran di Mesir itu membawa sepanduk serta banner menyatakan sokongan kepada peserta HKR112 di Malaysia.

Lebih mengejutkan, ada diantara pelajar-pelajar berkenaan membawa gambar Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib yang diterbalikkan sebagai tanda menolak kepimpinan beliau.


Ini boleh disifatkan sebagai satu tindakan menghina pemimpin utama negara. Dan ini juga boleh merosakkan imej Malaysia di mata negara luar.seterusnyaMiM tidak pasti sama ada pelajar-pelajar itu mendapat biasiswa atau pun bantuan daripada kerajaan Malaysia atau pun kerajaan negeri tetapi tindakan mereka itu tidak wajar dan sangat memalukan.

Sekarang Wak mau ulas sikit tentang posting dari blog yang pro-UMNO ni...........

Wak sikit pun tak heran kenape sebab nye pelajar2 kite di luar negare tu tidak suke kan kerajaan BN/UMNO. Pelajar2 yang terpilih belajar keluar negare ni memang terdiri dari penuntut2 yang cemerlang. Itu sebab mereke ni boleh berfikir dengan bijak, bukan macam pencacai2 UMNO yang dungu2 tu.

Wak heran, kenape pencacai2 UMNO ni masih anggap wang kerajaan tu milik UMNO, itu sebab Wak cop semua pencacai2 UMNO ni sangat dungu. Mereke harus sedar bahawa wang kerajaan tu semue nye dari hasil cukai yang di sumbangkan oleh semua rakyat Malaysia - BUKAN WANG UMNO! Ade faham ke???

Cara pelajar2 kite ni buat protest sangat bersopan sikit pun tak menunjukan kurang ajar seperti bapak2 UMNO yang buat protest kat bawah ni ...........


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-