Wednesday, January 2, 2013

Wak heran ape sebab si Deepak ni ber sungguh2 sangat dengan cerite sensasi nye ini .......???

Wak heran juge dari mane tibe2 si Deepak ni muncul nye? Boleh di katekan tiap2 hari ade saje cerite sensasi yang yang terseber di laman bloggers pro Pakatan Rakyat. Cerite ni di kategori kan sebagai sangat sensasi kerana ia nye ade berkaitan dengan 'the first lady of Malaysia'.

Wak tambah2 heran kenape pehak yang berkenaan terus diam membisu tanpa sebarang aksi untuk menafikan nye. Bloggers2 pro UMNO juge tidak nampak berminat tentang episod ini, mereke lebih cenderong dengan isu 'amanat Tn Guru Hj Hadi Awang' sahaja.

Ade kah mungkin cerite 'amanat tuan Guru Hj Hadi' ni senghaje di sensasikan oleh semua media se mate2 untuk menutupi cerite Deepak dan Rosmah? Dua perkare akan berlaku jike pehak yang berkenaan terus mendiamkan diri - tanggapan pertame, perkare ni memang berlaku rakyat pasti akan pandang serong terhadap yang berkenaan. Tanggapan kedua,  patut di sembunyikan sahaje, akhir nye ianya pasti akan hilang lenyep begitu sahaja.

Perlu di ingatkan kepade bloggers pro PR, jangan terlalu gairah mengsensasikan cerite ini, akhir nye anda juge yang pasti terperangkap dan menerima padah nye.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-