Sunday, November 27, 2011

Meluat! Meluat! Meluat! Tengok perangai pemimpin2 UMNO ~~~~~~~

Perangai pemimpin2 UMNO ni semuanya hampir sama saja - hipokrit! Apa bila PRU hampir tiba, ber lumba2 mereka pergi tunjulkan muka untuk mendapat perhatian rakyat. Bab yang cuci pinggan jadi gejubus ni tak le pelik sangat.

Yang mengkagumkan wak ialah perihal wakil rakyat yang tiba2 sanggup angkat penyapu, bakul sampah dan cangkul menyapu sampah dan cuci longkang. Nasib baik masa ni dah tak ada jamban tong, kalau ada pasti wakil rakyat ni akan angkat tong juga.

Yang belum pernah wak jumpa atau dengar adanya wakil rakyat yang gali kubur. Tapi kita tidak hairan jika kita terdengar atau terjumpa wakil rakyat yang gali kubur. Ini ada kemungkinan akan berlaku dalam masa terdekat PRU 13 ni.

Perbuatan mereka ni se mata2 'mau tonjok sama olang' itu saja. Kalau nak tahu perangai mereka sebenarnya tunggu selepas mereka menang pilihan raya, muka batang hidung nya pun susah nak nampak. Kalau nak jumpa, cuma dapat jumpa wakil khas peribadi nya saja.

Mereka ni sebenarnya masih anggap rakyat ni macam beruk tak de akal fikiran. Tak boleh tangkap perbuatan yang ber pura2 sahaja tu? Hanya manusia yang kurang akal mcm beruk yang tak de akal saja yang memuji sikap pemimpin2 yang suka bersandiwara ini.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-