Monday, December 26, 2011

Harakah tutup kedai - Jualan Harakah merosot

Ramai bloggers pro UMNO tulis posting yang bertajuk 'Jualan Harakah merosot', Wak tak fikir demikian, sebenarnya jualan Harakah semakin rancak bila saja UMNO mulakan palu gendang perang nya. Wak faham benar tentang penyokong2 PAS yang totok, mereka nya memang tidak pernah mis beli Harakah. Mereka ni memang dah jadi pelanggan tetap.

Sebenarnya jualan Harakah sebenarnya semakin meningkat, pertama kerana ramai yang bukan ahli PAS mahu tahu kan cerita2 yang tidak pernah terdapat di siarkan dalam media2 yang pro kerajaan, kedua dari gulungan anak2 muda yang baru mahu ber jinak2 dengan politik. Boleh di katakan gulungan seperti ini lah yang paling ramai baca Harakah.

Wak juga salah seorang peminat Harakan walaupun Wak bukan ahli PAS. Wak juga menjadi pelanggan tetap Harakah. Apa salahnya baca Harakah? Kalau boleh Wak baca semua akhbar2 yang ada di Malaysia ini termasuk Cina dan India. Setelah baca Wak boleh fikir dan timbangkan yang mana berita benar, palsu atau fitnah. Wak ni bukan nya bodoh sangat hingga tak boleh fikir yang mana betul atau pun tidak betul.

Wak tahu ada ramai pencacai2 UMNO yang takut baca Harakah, takut termakan fitnah dan terpengaruh dengan dakyat dari Harakah. Kalau kita ada sedikit akal, pasti kita akan boleh berfikir dengan betul, tak perlu takut baca Harakah. Harakah ini sama juga macam akhbar2 lain yang pro kerajaan - ada berita benar dan ada berita palsu.

2 comments:

  1. tp byk berita palsu dr yg benar wak.yg benar mungkin dtg dari iklan ubat kuat dalam Harakah tu

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-