Friday, December 23, 2011

Nak bersihkan name UMNO ~~~~~~~~~

Bekas MB Selangor dah jatuh hukum, hukuman belum jalan nak buat rayuan dulu. Ini pula satu lagi kes yang libatkan UMNO sedang mula di siasat. Bagus le tu, segera siasat dan segera kan beri tau result nya sebelum tiba PRU 13. Ini bahan2 sudah jadi modal besar untuk ceramah dan kempen PR.

Nampak gayanya pemimpin2 UMNO masih belum berubah, gila kuasa, tamak harta dan suka tunjuk lagak. Wak sedih bila lehat Ketua Wanita UMNO berlagak garang dan berani mempertahankan kes NFC nya dalam PAU yang baru lepas. Paling sedih lagi bila lihat wanita2 yang sedang berbaris berdiri di belakang nya memberi sokongan dengan penuh emosi ber sorak sorai kegembiraan kerana punyai ketua yang berani dan garang.

Sebenar nya kes ini tiada langsung kaitan nya dengan Ketua Wanita UMNO. Semua orang tahu NFC bukan milik Ketua Wanita UMNO, ia milik suami nya sahaja. Sepatutnya Si isteri nya ini tidak perlu bangkitkan isu NFC ini dalam PAU.

NFC ni cerita kecil aje, ianya boleh selesai dengan mudah. Kita tunggu aje keputusan siasatan nanti - pasti tidak ape2 punya - semua tanggung beres.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-