Thursday, December 22, 2011

Ini baru 'buang busuk', sikit hari nanti baru tiba 'durian runtuh'..........................

Sembang warong kopi tentang NFC semakin rancak. Tiada tanda2 ianya akan reda. Wak pening kepada fikirkan hal lembu yang tak sudah2. Wak ada terdengar kata2 yang menyatakan cerita 'lembu' yang tersebar ni kalau di ibaratkan musim durian, ianya baru buang busuk, tak lama nanti tiba lah durian runtuh nya.

Kunun nya ada lagi banyak misteri yang akan di bongkarkan bab cerita lembu ni. Macam durian runtuh le agaknye. Sudah jadi adat, pembangkang ni tiada kerja lain melainkan cari pasal aje. Suka buat fitnah dan mengumpat orang aje.

Sebenarnya kita tak perlu susah hati tentang hal cerita lembu ni, ianya sedikit pun tidak akan menjejaskan image parti UMNO. Hal2 yang lebih serious yang telah menimpa UMNO pun boleh di selesaikan dengan mudah. Dulu ada timbul cerita Altantuya, sekarang dah lenyap, timbul pula cerita enjen jet sekarang dah senyap juga dan ada macam2 lagi tapi semua nya boleh senyap.

Pada pendapat Wak, cerita lembu ni pun tak lama lagi boleh jadi senyap juga. Jadi semua orang jangan risau kan sangat tentang cerita lembu ni.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-