Sunday, December 4, 2011

Penyokong UMNO yang dungu dan akan terus di dungukan oleh pemimpin2 nya ~~~~~~~~~~~~

Pemimpin UMNO peringatkan pejuang PAS sudah tersasar dari perjuangan asalnya, makna nya PAS tidak lagi perjuangkan islam. Itu kata UMNO, tapi bagi PAS islam adalah main item perjuangan nya dan di sebalik itu merapatkan dirinya dengan kaum kafir iaitu DAP sebagai rakan seperjuangan, apa salahnya?

UMNO juga merapatkan diri nya dengan kafir dalam perjuangan nya. Malang nya, perjuangan UMNO untuk membela nasib kaum bangsa nya sudah lupus sama sekali. Hari ini perjuangan UMNO cuma mencari harta kekayaan sahaja. Cuba awak semua perhatikan pemimpin2 dan pencacai2 nya semua nya kaya raya.

Contoh yang jelas di hadapan mata kita sekarang ialah berkenaan NFC. Isteri jawatan menteri, suami dapat pinjaman mudah RM250 juta dan beribu ekar tanah. Ini satu contoh yang nyata, sebenarnya banyak lagi menteri2 yang sudah jadi jutawan segera.

Orang melayu yang menyokong UMNO di perbodohkan dengan pemberian beberapa ratus RM, kemudia mereka cukai balik melalui ber bagai2 cukai dan kenaikan harga barang dan perkhidmatan. Penyokong2 UMNO yang dungu sangat teruja dengan pemberian RM100 sekali seumur hidup itu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-