Wednesday, January 11, 2012

Keputusan mahkamah telah lenyapkan ribut NFC

Sebelum ni wak dengar heboh sangat tentang cerita lembu2 yang di pelihara oleh suami seorang menteri 1 Malaysia. Cerita nya terlalu sensasi sehinggakan setiap laman blog menyuarakan pendapat nya masing2. Yang anti kerajaan membuat berbagai tuduhan mem buruk2 kan tentang tuan punya lembu dan keluarganya.

Bagi bloggers yang pro kerajaan juga sebok mempertahan kan kebenaran bagi pehak menteri yang berkenaan dan keluarganya. Pendek kata berbagai cerita telah di persembahkan oleh ke dua2 belah pehak. Bab cerita lembu ni bagi wak ianya cuma cerita biasa saja.

Kalau wak sekali pun bila dah ada peluang pasti wak kebas punya. Maka tidak salah lah menteri itu jika suami nya yang mendapat peluang itu. Itu sudah jadi lumrah alam - ada kuasa pasti ada peluang!

Cerita lembu2 ni tiba2 saja dah ter berhenti dan terus senyap sunyi sepi tanpa apa berita lagi. Terberhenti nya cerita lembu ini semata2 kerana terkeluar pula satu lagi cerita yang lebih menarik dari cerita lembu - cerita nya tidak lain tidak bukan ialah : "Anwar Ibrahim di bebaskan dari tuduhan liwat" itu saja.

Pada wak ini tandanya Anwar lebih popular dari cerita lembu. Bukanya apa, ini kerana semua pencacai2 UMNO termasuk juga semua menteri2 nya mahukan keputusan bicara di buat supaya Anwar bersalah dan dijatuhkan hukuman.

Bagi penyokong2 Anwar pula ceritanya lain, Anwar mesti di bebaskan kerana tuduhan itu palsu dan fitnah se mata2. Pada Wak ianya lebih kurang maca cerita lembu2 itu juga. Masing2 tuduh menuduh dan bela membela antara satu sama lain.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-