Monday, January 9, 2012

Kesian nya Wak dengan pencacai2 UMNO ...............................

Wak memang dah agak dah. DSAI akan terlepas dari tuduhan 'liwat 11' ni dengan mudah. Itu pasal dia tak perlu sumpah2 atau masuk ke kandang pembelaan diri di mahkamah. Sebenarnya kesilapan yang di laku kan oleh pehak plaintif terlalu terang dan nyata. Sebagai contoh. plaintif mengaku sebagai Islam yang sejati, tak pernah tinggal kan solat barang satu waktu pun.

Apa bila di tanya oleh peguam DSAI sama ada dia mandi atau tidak selepas di liwat, dia jawab tidak. Bagaimana dia boleh tidak tinggalkan solat sedangkan dia tidak berjunub selepas kena liwat? Ini nandakan bahawa pehak plaintif ini pendusta dan tidak boleh di pakai segala keterangan nya di mahkamah.


Jika sekiranya DSAI di jatuhkan hukuman bersalah juga, makan nama baik kehakiman 1 Malaysia pasti akan terjejas. Bukan saja rakyat 1 Malaysia yang tidak puas hati tetapi seluruh dunia akan pandang serong ter hadap ketelusan mahkamah di Malaysia. Walau apa pun Wak ucapakn tahniah kepada semua pehak pembelaan dan DSAI sendiri.

Kepada semua pencacai2 UMNO yang telah berkerja keras ber sungguh2  dalam menjayakan drama liwat siri 11 mungkin terasa sangat marah dan kecewa di atas keputusan mahkamah. Mungkin mereka akan meneruskan lagi banyak siri2 drama 'liwat' akan datang ini sehingga mereka berjaya memenangi award 'Pemitnah 1 Malaysia'.

1 comment:

  1. Allah tahu Wak.

    Hakim cuma tolak bukti air mani sebab diyakini tercemar. Tercemar tidak semestinya tidak ada air mani tu kat situ.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-