Thursday, January 24, 2013

Wak heran kenape melayu/islam masih menyokong UMNO ............

Yang Wak heran kenape pehak yang di berikan kuase dalam hal ehwal agama Islam ni tidak pernah berlaku adil dalam memberikan pandangan mereke apebile timbul sesuatu isu yang berkaitan dengan Islam.

Sebagai contoh baru2 ini tersiar tentang ucapan Nurul Izzah berkaitan dengan kebebasan beragama. Boleh di katekan hampir semue pencacai2 dan pembodek dan kaki ampu UMNO berteriak mengutuk Nurul Izzah. Wak rase ini tidak adil dan berperikemanusiaan langsung.

Sekarang di bawah ni Wak nak kasi tunjuk kan tentang pemimpin UMNO yang menghine agama Islam. Malang nye tidak ade seorang pun pencacai2 UMNO ni yang berani buke mulut. Semua nye mendiamkan diri menikus, takut kehilangan pangkat dan kedudukan untuk mencari kekayaan di dunie.




3 comments:

  1. tengok di negara arab saudi tu,nak laksanakan hukum syariah semuanya buleh.Ummah di arab saudi bersatu, di malaysia,ummahnya dah berpecah belah angkara agenda politik.Lepas tu bergegar2 cerita perihal agama.Akhirnya habuk pun tarak.

    ReplyDelete
  2. Ambe lagi heran wak. Dah berpuluh tahun PAS menjaja agama, tetapi masih ramai orang Islam yang tak beli. Sampai terpaksa PAS lelong agama kepada DAP.

    ReplyDelete
  3. lagi pelik ada org islam masih sokong pr.
    kan haram hukumnye sokong pr ni.
    anuar tu ketua pr, dia bependirian murtad 2 hak peribadi
    dia ngaku 2 3 x masa interview di tempat yg belainan yg mengesahkan memang itu pegangan dia. memang pendangan ini dikongsi oleh dia anak beranak.
    akidah yg pertama dan utama dlm islam, lebih dari ape pun.
    dan pekara akidah ni dianggap kecil oleh tok guru pas ni.selain dari soal akidah, dosa lain boleh diampun, murtad ni kekal dalam neraka,jadi tak pelik ke ada org nak kekal dalam neraka.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-