Monday, March 25, 2013

Sekali lagi pemimpin BN buat lawak.............

Taib curi balak, Anwar disalahkan...



Tan Sri Abdul Taib Mahmud menyalahkan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam isu video dikeluarkan NGO antarabangsa Global Witness, yang mengaitkan ketua menteri Sarawak itu dan keluarganya dengan rasuah lesen pembalakan.

Taib dalam laporan Berita Minggu hari ini mendakwa Anwar dengan licik menggunakan hubungan dengan NGO antarabangsa bagi memburukkan kerajaan Sarawak di peringkat antarabangsa.

"Macam-macam isu ditimbulkan, isu berkenaan hutan Sarawak dikatakan semuanya gondol, tidak ada yang tinggal. Tetapi kita semua tahu ini semua tidak betul, apa sahaja BN buat tidak betul, beliau (Anwar) sahaja betul," katanya seperti dipetik dalam laporan itu............

Wak tak mau buat komen banyak tentang hal ni. Yang menghairankan Wak ialah tentang si Anwar Ibrahim ni, die ni nampak nye semakin bertambah popular ketike menjelang nye PRU 13 ni. Ape saje bende2 buruk yang berkaitan dengan pemimpin2 BN semue nye ade berkaitan dengan si Anwar Ibrahim ni.

Yang terakhir ni berkenaan balak Tan Sri Abdul Taib Mahmud, pun Anwar Ibrahim yang bikin hal. Jadi pade kesimpulan nye Wak boleh anggap si Anwar Ibrahim ni memang tersangat hebat orang nye. Orang yang macam ni lah yang patut kite jadi kan pemimpin negare.

Jike kite mahu bandingkan beliau dengan si Najib Razak tu memang berbeza sangat macam intan dengan kaca. Si Najib tu ape tau nye? Asyik2 ikut telunjuk si mammak kutty tu aje. Nak menerime cabaran si Anwar untuk berdebat pun die dah kecut t@#*r. Nak bubar parlimen? Nanti tunggu arahan dari si mammak kutty tu terlebih dahulu.

Sekarang Wak nak balik cerite tentang si Taib ni pulak, apele nak marah sangat, kalu cerite tu tak betul saman aje le same itu Anwar, saman seratus jute ke atau pun seribu jute, kasi bangkrupt sama itu Anwar. Ada brani ka saman itu Anwar?

1 comment:

  1. Parti um NO telah lama berkubur sejak diharamkan yang berjuang terus hanya tinggal B angkai N egara.kamik akan terus SAPPUUU......
    SATU malaysia kerana DULI KINI DAN SELAMANYA rakyat akan terus
    diPERBODOHLEMBUKAN dulu DAN PENCAPAIAN KRONI2 dutamakn

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-