Sunday, March 24, 2013

Bloggers pencacai UMNO kehabisan modal.............


Mungkinkah Anwar Ibrahim Bekas Banduan Akan Memimpin Kita Rakyat Malaysia?

SATURDAY, MARCH 23, 2013



BANDUAN...sana sini BANDUAN ada Banduan yang terus mencari arah untuk menjadi Banduan dan ada juga Banduan yang menginsafi perbuatan mereka dan kembali ke jalan yang benar. Banduan tetap banduan dan tidak ada pilihan lain selain daripada menghadapi rakyat Malaysia dengan gelaran bekas banduan.........

Di atas ni Wak 'copy-cat' sebahagian posting dari blog pencacai UMNO. Kalu di telitikan care pencacai ni berfikir memang ianye sudah kehabisan modal untuk menghentam Dato Seri Anwar. Tapi tak heran kalau ade pembace yang kate bloger ni berfikiran sempit.

Mungkin beliau anggap pembace2 ni kurang bijak dan kurang pengetahuan. Sebenar nye ramai2 pemimpin2 besar di dunie ni yang berasal dari banduan. Sebagai contoh ialah Nelson Mandela, bliau di penjarakan selama 27 tahun dan akhir nye telah menjadi presiden berkulit hitam yang pertame di Afrika Selatan.


1 comment:

  1. cuba nak bagi orang ikut acuan nafsunya yang songsang la ni dah ramai orang mau berfikir bukan ikutaja apa yang diberitakan memanglah puak ni akan ada sampai kiamat.jauhi puak syaiton yang dikenali.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-