Sunday, September 22, 2013

Wak yakin inilah penyebab nye Ketue Wanita UMNO mampu mempertahankan jawatan nye..........

Wak tak heran kalu ketue wanite umno ni boleh menang mudah dalam mempertahankan jawatan nye. Dalam umno ni semue nye boleh belake. Walau seburuk mane pun perangai pemimpin2 nye, pare2 pengikut nye pasti akan terus setie menyokong nye.

Dalam sejarah UMNO, pemimpin2 nye yang pernah terlibat dengan berbagai perkare tidak baik seperti 'rasuah' politik, penyalah gunean kuase dan ade juge yang tertuduh berkelakuan sumbang dengan gadis bawah umur pun boleh mereke terime.

Kalau tak silap Wak, dulu2 ade pernah tercetus tentang cerite 'six milion dollar man'. Cerite ni melibatkan seorang pemimpin UMNO yang terlibat dengan 'rasuah' politik, dikenekan tindakan dan di 'gantung', setelah terlepas dari gantungan kini telah menjadi ahli parlimen dan menjawat jawatan Timb. Menteri pule. Itu lah UMNO.

Berbalik pule kepade cerite ketue wanita umno yang kunun nye terpalit dengan kesah lembu NFC, kemudian di pencenkan jawatan menteri nye. Hari ni pule beliau akan terus mempertahankan jawatan ketue wanita umno nye pule. Wak yakin 100% beliau pasti akan dapat mengekalkan jawatan nye tu dengan mudah aje.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-