Saturday, August 31, 2024

[VIDEO] Satu pasukan bomba keluar baris, bergambar dengan UAI

kosmo.com.my
Oleh KOSMO!
31 Ogos 2024, 6:10 pm
Tangkap layar kejadian tersebut yang tular di TikTok hari ini.
PETALING JAYA – Seperti dua tahun sudah, kehangatan sambutan Hari Merdeka di Terengganu telah diserikan dengan kehadiran penceramah selebriti, Ustaz Azhar Idrus (UAI) yang sering mencuri tumpuan orang ramai.

Jika tahuN lalu, beberapa anggota Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) cawangan Terengganu keluar baris untuk mengambil gambar bersama penceramah itu, namun kali ini satu pasukan perbarisan keluar baris untuk bersama-sama dengan Azhar.

Menerusi atu perkongsian klip video orang awam ketika perbarisan sambutan Hari Merdeka di Kuala Terengganu pagi tadi, kelihatan Azhar dikerumuni pasukan penyelamat itu beramai-ramai.

Orang ramai juga tidak melepaskan peluang mereka untuk bersama turut serta dalam kemeriahan itu dan ada juga yang menyifatkan Azhar sebagai seorang penceramah yang mampu menarik rang ramai bagi meminati Islam.

“Lain aura Ustaz Azhar, dekat mana-mana pun orang akan salam dan bergambar dengan dia,” kata Fadhlizham.

“Tahun lepas lima ke enam orang sahaja anggota yang keluar baris, kali ini satu pasukan keluar untuk bergambar dengan Ustaz. Padu UAI,” kata Farah Nadia.

“Ini kemeriahan di Terengganu, memang UAI akan sambut sekali dengan orang ramai, duduk pun bersila di jalan raya.

“Tapi beliau tetap dikenali, di mana sahaja dia akan ada orang minta bergambar dan bersalaman,” kata Fizi Bano. – KOSMO! ONLINE.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-