Wednesday, August 14, 2013

Yang mane lebih memalukan, salah parking atau yang melantak beribu jute wang rakyat......................up date

CAUGHT IN ACTION ! FOTO YANG PASTI MEMALUKAN LIM GUAN ENG DAP....








Foto di bawah tentu memalukan Lim Guan Eng DAP!





1. Kereta rasmi Lim Guan Eng didakwa diletakkan di kawasan larangan meletakkan kereta! Memalukan!

2. Media melaporkan bahawa foto di atas menjadi viral dalam internet dan menimbulkan persoalan kredibiliti dan imej Lim Guan Eng sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang.



3. Yang lebih memalukan ialah Lim Guan Eng beria-ia mempersoalkan isu polis dan kenyataan Zahid Hamidi tetapi kereta rasmi beliau sendiri didakwa melanggar undang-undang!

Wak tak heran kalau kesalahan sekadar salah parking tu aje, tapi Wak heran kalau pencacai2 UMNO ni tak nampak pemimpin2 mereke tu melantak beribu jute wang rakyat. 

Yang ni haramjadah mane pule yang parking dalam petak OKU!

5 comments:

  1. kesalahan kecil2 semua nak heboh..yg besar2 semua tutup mata dan pekakkan telinga..rakyat x sebodoh macai..ok..umno bodo dulu kini sehingga mati

    ReplyDelete
  2. Otak manusia selalunya akan kekal di kepala, namun otak UMNO berubah menjadi tahi untuk diparking di jamban. Jadi mereka memanglah takdak otak.

    ReplyDelete
  3. yg salah kecik konek pemimpin pembangkang ni nampak, yang salah besar bapak pemimpin UMNO buat2 xnampak..mmg betoi la macai2 UMNO ni golongan bangang selamanya..

    ReplyDelete
  4. Kaalau pemandu ada kat dalam,itu namanya waiting bukan parking. Tanda amaran 'no parking' dan 'no parking dan no waiting adalah berbeza'. Kalau kawasan no parking masih boleh menunggu dalam kereta. Patut gambar tu ambik dari depan baru jelas ada pemandu ke tidak. Macam nak hidden something je....

    ReplyDelete
  5. park atas jalan masih dalam lot. park atas perut sapa nak snap.. Tanya sama hudhud?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-