Saturday, May 11, 2013

ISLAM PAS BODOH PIANG............

Wak tak heran pebile sahabat blogger ni kate PAS bodoh piang. PAS di katekan bodoh piang kerene 'mempercayei cakap Lim Guan Eng masuk islam kale mengekalkan P Pinang di bawah PK. Kalu lah Lim Guan Eng betul berkate demikian, bagus le. Same ade hajat nye tu tertunai atau pun tidak, tu semue nye kuase Allah.

Bab PAS menang satu kerusi di P Pinang dan tidak di beri jawatan EXCO dan menang 15 kerusi di Selangor dan tidah dapat jawatan MB ni senang aje jawapan nye. Perkare ni telah membuktikan bahawe PAS tidak gile kuase dan tamak harte macam UMNO.

Wak pun heran juge kenape juak2 UMNO tersangat takut dan benci dengan DAP. Sebenar nye DAP ni ialah MCA yang dah di tukar kan cop nye. Makne nye dulu MCA kini DAP. Ahli2 dan penyokong2 DAP tu semue nye berasal dari cine2 MCA dan P Gerakan.

DAP ni juge boleh lah di samekan dengan PKR, Semue pemimpin2, ahli2 dan penyokong2 PKR tu berasal dari keturunan UMNO. Jadi nye Wak tak heran le kalu UMNO tu sangat takut dengan DAP, kerane DAP sudah bersatu padu dengan PAS dan PKR.

7 comments:

  1. lima tahun dulu, pas cuma ada 6 kerusi dun perak... tapi dipilih jadik mb perak...

    ReplyDelete
  2. tu pasal undang-undan tubuh negeri tak benarkan bukan melayu jadi mb...kalau dap ada melayu waktu tu...tak ada harapan la pas nak jadi mb...memang bodoh piang pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa bezanya dgn umno di pp dl, bahalol! Gerakan dah bungkus tp km gerakan dpt. Mmg bodo piang

      Delete
  3. DAP & Anwar cuba nak sorok dari pengetahuan orang PAS yang bodoh piang bahawa majoriti orang melayu tolak PAS...itu sahaja...orang cina pilih DAP sebab mereka taksub kepada bangsanya...tetapi kita orang melayu...ada orang melayu dari golongan bodoh piang aje tak bagi taksub kepada melayu...memang bodoh piang

    ReplyDelete
  4. bapak lu bodoh piang!!

    ReplyDelete
  5. kata PAS bodoh piang ...
    kata PAS tak taksub pada Melayu ..
    Kalau macam tu, minta saudara cadangkan satu tanah perkuburan untuk Melayu saja dengan dinamakan TANAH PERKUBURAN MELAYU.
    Lupakan dua kalimah syahadah sebab Nabi Muhammad saw tu bukan Melayu.
    Ada faham????? Siapa bodoh piang?????

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-