Monday, August 12, 2013

Wak tak heran dengan berite2 ni...........

Pade Wak perkare yang sedemikian rupe tidak lah menjadi masalah atau menjadi satu isu yang besar. Ape salah nye mereke menjalankan upecare keagamaan mereke di dalam surau muslim? Semue agame mengamalkan kebersihan, ini bermakne upecare yang mereke lakukan tu tidak mengotorkan surau tu.

Wak yakin mereke juge tahu tentang selokbelok islam dan pasti mereke juge akan menjage kebersihan dan kesucian surau tu. Setahu Wak orang yang menganuti agama buddist ni tidak makan bende2 bernyawe dan mereke makan sayur-sayuran aje. Lagi pun semue agame mengajar kesucian dan kebersihan.

Selanjut nye marilah kite same2 tontoni klip video di bawah ni..............



5 comments:

  1. apa nak herannya bila pulak UMNO ajar orang Melayu jadi Islam sejati.....

    ReplyDelete
  2. apa nak herannya bila pulak UMNO ajar orang Melayu jadi Islam sejati.....

    ReplyDelete
  3. Islam tetap Islam tidak sama dengan agama selain Islam yang diredoi Allah.

    ReplyDelete
  4. dalam hal ini tak ada kaitannya dengan politik.tidak melibatkan umno mau pun pas.dap pun tak terlibat.isunya sekarang enapa orang kafir buat majlis di surau.dah tak ada tempat lain ke.nampak sangat tak menghormati umat islam.kepada yang menyokong puak kafir ni lebih baik kenduri kahwin anak kau orang buat kat tokong cina atau kat kuil hindu atau kat gereja.majlis tahlil pun buatlah kat tokong cina.ada berani ke?jangan cakap aje!

    ReplyDelete
  5. dlm rumah pn tidak boleh dibawa masuk patung...apatah lagi surau tempat suci ugama islam.mcm mn awk boleh berpandangan mcm ni pl?klu bgtu lps ni awk bg rumah awk kpd penganut ni pinjam utk buat upacara mrk.xmunasabah langsung pandangan awk ni

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-