Monday, December 12, 2011

Puak2 dari seberang sane saja yang agak berani buka mulut - undurrrr! undurrrrr! undurrrrrrr!

Nampak nya pemimpin BN di semenanjung ada yang jadi sindrom bisu tentang isu NFL yang tak bisu pula terkumat kamit cuba tegak kan benang basah. Dari seberang sana sudah mula kedengaran suara2 yang jelas yang berbunyi lebih kurang begini kalau tak silap ; undurrrr! Undurrrrr!  Undurrrrrrr!

Undur ke tak undur ke sama saja, UMNO dah busuk! Itu lah dia tajuk utama sembang warong kopi. Semua bersetuju bahawa pemimpin2 UMNO boleh dikatakan suka kumpul harta kekayaan sahaja. Mana ada pemimpin2 atau pencacai2 UMNO yang tidak kaya raya.

Seorang pemimpin yang berasal dari Dr. Gigi, dalam satu dua penggal jadi MB pun boleh kumpul juta RM. Dr. tak pandai simpan, lekas sangat tunjuk kan nya. Tapi ramai yang lain2 yang pandai sorak, yang bini kasi taruk nama laki, yang laki pula kasi taruk nama bini. Itu lah yang di kata kan pemimpin UMNO yang bijak pandai.

Akan tetapi ada juga yang nasib nya malang, pecah temelang! Habis satu alam ter bau busuk nya. Yang belum terpecah temelang nya tu harus ingat2, PRU 13 akan datang. Kalau takut temelang terpecahkan, cepat2 lah UNDURRRRRRRR!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-