Monday, April 22, 2013

Pencacai UMNO ni kate Mak Lampir@Zuraida Kamaruddin panik ........!!!. Bener betul ke.......???


Monday, April 22, 2013
PARLIMEN AMPANG, MAK LAMPIR MULA PANIK !

PENGUNDI AMPANG TAK DAPAT MANAFAAT BILA MAK LAMPIR BERMEWAH !

mak lampir si zuraidah ampang dah mula main kasar.

kerana ketahuan lawannya dr rozaidah yang punya pendidikan tinggi dan mampu memberikan saingan sengit, mak lampir telah menghantar beberapa penyangak untuk senantiasa sabotaj dan kacau program turun padang dr rozaidah di ampang.

kabarnya di kala dr rozaidah sedang sibuk menemui pengundi dan bercakap mengenai akujanji maninfesto BN yang cukup menarik itu, mak lampir pada masa yang sama cuba merepek meraban mengenai pengolahan isu yang takde kualiti dan nilai baik untuk pengundi.

mak lampir GAGAL menjelaskan mengenai kejayaan beliau selaku ahli parlimen ampang sepanjang 5 tahun servisnya sebagai wakil rakyat yang dipilih..

dr rozaidah bijak mengolah manifesto BN selangor yang bakal memberikan pelbagai manafaat kepada penduduk marhaen di ampang..

kata pengundi di ampang, manifesto BN selangor ini adalah cukup meyakinkan !


Selangor P99

P99 AMPANG
Jumlah Pengundi: 69,132
Peratusan Kaum: M:56.22% C:34.17% I:8.91% L:0.7%
1. Zuraida Kamarudin (PKR) (26,995)
2. Azman Wahid (BN) (23,319)
Majoriti: 3,676
Jumlah undi: 50,950
Peratus mengundi: 73.7%
Undi rosak: 636
Penyandang: Dr. Rozaidah Talib (BN)
(Majoriti: 19,732 undi)
Sekarang Wak mau fokas ke kawasan parlimen Ampang pule.
Mengape Ampang?
Jawapan nye adelah seperti berikut........

PRU13 ni keadaan nye tersangat unik, pertame tentang keruntuhan parti2 komponen Barisan Nasional selepas PRU12 yang semakin runtuh meruntuh. UMNO memang nye sedang dalam keadaan yang sangat parah terutame nye di kawasan2 majoriti kaum melayu 50/50+-%.

PRU13 ini UMNO boleh lah dikatekan terpakse berjuang bersendirian, makne nye parti komponen nye seperti MCA, Gerakan dan MIC sudah lumpuh. Ke tiga2 parti komponen UMNO ini dilumpuhkan pade PRU12 yang lepas, hingge kini ianye masih lumpuh dan ber tambah2 lumpuh.

Harapan bagi UMNO untuk menawan P99 Ampang boleh lah di katekan seperti "jauh panggang dari api". Berdasarkan peratus kaum melayu 56.22% tu memang sukar bagi UMNO untuk mencapai kemenangan. UMNO hanye boleh menaruh harapan jike sekiranye 100% kaum melayu menyokong UMNO.

PKR boleh menang mudah dengan hanye mendapat 10% sahaje sokongan dari kaum melayu. Hari ini apejue serangan peribadi yang dibuat oleh pencacai2 UMNO terhadap pemimpin2 PR ianye pasti tidak akan memberi ape2 kesan terhadap sokongan rakyat. Kini minda rakyat sudah tertumpu kepade keinginan perubahan. Rakyat mahukan perubahan.

2 comments:

  1. DARIPADA ANALISA YANG SY BUAT, YB ZURAIDAH AKAN MENANG MUDAH MEMPERTAHANKAN KERUSI PARLIMEN AMPANG.

    DIANGGARKAN 90% PENGUNDI CINA AKAN MEMBERI UNDI KEPDA BELIAU. INI ADALAH HASIL DARIPADA TEMU BUAL YG SY BUAT TERHADAP PENGUNDI2 CINA DI PARLIMEN AMPANG. PENGUNDI MELAYU DIANGGARKAN 55% MEMIHAK KEPADA PKR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SAYA SETUJU 100%HARAP PENGUNDI SELANGOR MEMPERTAHANKAN JUGA KERAJAAN PKR PADA PRU AKAN DATANG.KERENA JANGAN LUPA KEKAYAAN YANG TELAH DIKUMPULKAN OLEH KERAJAAN PKR YANG LEPAS AKAN HILANG KALAU KALAH.DARI ITU PERTAHANKAN LAH KERAJAAN PKR.KERENA KEKAYAAN ITU ADALAH HAK RAAYAT SELANGOR.HIDUP.....PR.

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-