Tuesday, June 24, 2014

Melayu/Islam akan terus tergugat, selagi tidak bersatu.........


ALERT..!!! PUAK AVENGELIS PELAMPAU KRISTIAN AKAN SERANG KITA HABIS-HABISAN..???


Merujuk laporan di sini, kita dapat simpulkan keputusan Mahkamah Persekutuan memang selaras dengan Perlembagaan Malaysia yang memberikan hak dan keistimewaan kepada Islam di Malaysia yang TAK BOLEH DIPERTIKAI KEDUDUKANNYA OLEH MANA-MANA PIHAK...

Saya percaya, majoriti umat Islam di Malaysia menganggap keputusan mahkamah tu adalah hadiah terbaik untuk kita semua sempena menyambut Ramadhan Al-Mubarak tidak lama lagi...

Tapi pada saya, keputusan mahkamah tu hanyalah permulaan. Kita masih di garisan permulaan dan saya percaya lepas ni akan muncul ramai pihak dari puak avengelis pelampau Kristian yang tak reti hormat perlembagaan dan ketetapan di Malaysia...

Bukan setakat tu saja.. saya jangka lepas ni puak-puak pembangkang yang sememangnya menyokong agenda mencemarkan kalimah "Allah" di Malaysia ni akan melancarkan pelbagai serangan dan provokasi menjelang Ramadhan nanti...

Saya yakin, kita semua akan bersatu hati mempertahankan kalimah "Allah" tanpa batas sempadan politik. Tak kira UMNO atau PAS, kita umat Islam akan bersatu demi terus mempertahankan Islam dan perlembagaan dari terus dicabar puak-puak kurang ajar ni...

Anggaplah perjuangan itu sebagai jihad. Meskipun tanpa mengangkat senjata, saya yakin dengan izinNya, kita mampu memastikan kesucian dan kepentingan Islam terus terpelihara dari bajingan-bajingan ini...

Apapun.. kita perlu bersedia dengan serangan lebih hebat lepas ni. Sediakah kita bersatu demi Islam? Atau masih nak letakkan politik di atas Islam? Sampai bila?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

ANDA JUGA INGIN MEMBACA INI :-